sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Siunattu unohtaminen


"Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."

                                                              -Fil 3:13-
 
Eräänä yönä heräilin monta kertaa ja tajusin, että 26 vuotta on mennyt avioelämää...päivä kerrallaan. Mitä olen jättänyt tekemättä tai tehnyt, niistä on kertynyt nyt 26 vuotta, päivä kerrallaan. Itse olen laistanut monesta tärkeästä asiasta...




Minullakaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin unohtaa menneet ja kurottautua eteenpäin, kohti Jeesusta, Jumalaa ja hänen asioitaan, uudestaan ja uudestaan, vaikka joka päivä epäonnistuisin...eikä ollenkaan jäädä suremaan sitä mitä en ole tehnyt...


"Joka aamu on armo uus, miksi huolta nyt kannat?"


"Herra, auta tekemään päivittäin oikeita valintoja!"

2 kommenttia:

  1. kunpa tämä juurtuisi sydämeen eikä aina jäisi syyttelemään itseään

    VastaaPoista
  2. Niin, itse ajattelen, että Jeesus tuli juuri sitä varten. Jos jäämme syyllisyyteen se vie voimia ja reagoimme aina asioihin syyllisyydestä käsin, usein negatiivisesti...ja niin menee taas uusia hetkiä hukkaan. Kun lähtee puhtaalta pöydältä on aina vapaa rakastamaan ja levittämään iloa ympäristöönsä:). Iloa sinun tähän päivän!

    VastaaPoista