torstai 27. syyskuuta 2012

Varma voitto


"...sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään. Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa. Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa."
                                                                   Fil 4:11-13


Haluaisin opetella elämäntyylin, missä sydämeni olisi kiinni vain Jeesuksessa. Vaikka mitä otettaisi minulta pois, se ei kaataisi minua, vaan sydämeni voisi hoitua Jeesuksen läsnäolossa ja olla täysin tyydytetty, vaikka tunteiden tasolla tietysti menetykset tuovat kipua ja surua. Että en olisi kiinnitetty liikaa mihinkään maalliseen. Tämä kaikki otetaan meiltä pois jonain päivänä...


Vaikka mitä tapahtuisi voin mennä siitä läpi Jeesuksen kanssa. Laitan kaikki yhden kortin varaan ja siinä kortissa on varma voitto tilanteessa kuin tilanteessa!

  "Jeesus, rakastan sinua. Olet elämäni. Läsnäolosi on ihana, se on elämä. Siihen tekisi mieli jäädä." (Jumala kohtasi minua ihanasti!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti